بر اساس رمان استفان کینگ از اوایل دهه 90 ، بازی جرالد مانند آن دسته از "تریلرهای وابسته به عشق " بی شماری شروع می شود که تلویزیون کابلی اواخر شب در آن دوران جمع شده بود: زوج متاهل جرالد (بروس گرین وود) و جسی (کارلا گوژینو) برای یک سریال می روند. آخر هفته ی در یک کابین در جنگل. اما هیچ چیز خوب تقریباً برای هر کسی در یک داستان استیفن کینگ یا یک کابین در جنگل در یک فیلم ترسناک اتفاق نمی افتد. آنها در برخی از بازی های خواب به طور فزاینده ای مشغول خوابیدن هستند که شامل دستبند ، ویاگرا و خیال تاریک جرالد است. بازی ها تقریباً به پایان می رسد که جرالد در اثر حمله قلبی درگذشت در حالی که جسی در رختخواب است. با امید بسیار کمی برای فرار یا نجات ، ذهن جسی دوباره حمله می کند تا به او حمله کند و توهم های بیشماری را احساس می کند که احساس واقعی بودن می کنند . به خصوص خاطرات وحشتناک که واقعی هستند. فیلم های بسیار کمی در یک اتاق اتفاق می افتد و بازی جرالد کم و بیش اتفاق می افتد ، وحشت را بسیار شدیدتر و قابل لمس تر می کند و باعث می شود ارتباطات صمیمی و احساسی بسیار قدرتمند با جسی با وقوع وقایع فیلم ایجاد کند.

ویلمن (2017)
فرانک گریلو

چه خواهد شد اگر Baby Driver یک کمدی اکشن صداپیشه نبود و در عوض یک هیجان مشکوک غیرقابل پیش بینی و پیچیده بود که در مورد راننده فراری که بدترین روز کار خود را داشت ، ترسیم شده بود؟ این ورود به سیستم برای ویلمن است ، که همچنین احساس می کند بزرگترین فیلم جیسون استاتهام که جیسون استاتهام هرگز ساخته نشده است. Frank Grillo (Zero Dark Thirty) یک ویلچر بدون نام ، معمولاً غیرقابل انکار را در یک طرح ی بانکی ، دقیقاً از زندان و بدهی به یک خانواده جنایی بوستون به تصویر می کشد. هر کاری که می تواند انجام شود اشتباه است ، اما همه چیز خنده دار نیست - آنقدر استرس زا است که سوار یک ماشین گریز برای سرقت می شویم ، و حتی وقتی او توسط گروه دیگری از جنایتکاران اسرارآمیز کار می کند ، عصبی تر می شود. بخش اعظم این عمل در داخل اتومبیل و در داخل سر ویلچر اتفاق می افتد و از یک وضعیت فشار بالا به حالت دیگر سرعت می گیرد ، اما ویلمن همچنین به یکی از بهترین ها "اوه ، آن مرد!" در حافظه اخیر بازی می کند. در میان بازیگران همیشه کاراکتر ستاره ای که دور بازیگران را بازی می کنند (و بالا بردن فیلم) می توان به گرت دیلاهونت (استخوان زمستانی ، Deadwood) و Shea Wigham (کارآگاه واقعی ، سریع و خشمگین) اشاره کرد.

طیفی (2016)
Netflix طیفی

جیمز بادژ دیل (اریک ساوین در مرد آهنی 3) نقش کلین ، یکی از باهوش ترین افراد جهان ، دانشمند دارپا را که توسط ارتش آمریکا برای توسعه فن آوری اسلحه استفاده می شود برای استفاده در جنگ مداوم مولداوی در اروپای شرقی به عهده دارد. او به خط مقدم احضار شده است تا در مورد برخی از یافته های عجیب و غریب که توسط یکی از بهترین اسباب بازی های او ، عینک هایپرتروتکال او اسیر شده است ، م کند. به نظر می رسد برخی از سربازان با عینک عینک ، برخی از چهره های ارواح ، انسان دوستانه و مات را در مناطق وحشی مشاهده می کنند . کسانی که تمایل دارند هر آنچه را که در تماس با آنها قرار می گیرد فوراً بکشند. قبل از اینکه ارتش بتواند به مقامات بالاتر خود گزارش دهد ، به کلین احتیاج دارند که دقیقاً آنچه را که هست ، تشخیص دهد و به همین ترتیب او به همراه بیابانی به تیم ویژه و یک C.I.A وارد بیابان می شود تا این جانور را به دست بیاورد. عملگر (امیلی مورتیمر). آنچه پیدا می کنند بسیار بدتر و پیچیده تر از آنچه فکر می کردند ممکن است. یک فیلم جنگی آزار دهنده با عناصر منطقه 9 و پریداتور که به داخل آن انداخته شده است ، Spectral یک فیلم هوشمندانه و باهوش است و برخلاف فیلم سال 2011 فیلمنامه نویسان جورج نلفی ، فیلم زیر نویس و ابداعات The Adjustment Bureau نیست.

Crouching Tiger، Dragon Hidden: Sword of Destiny (2016)
هری شوم جونیور

بله ، عاقبت (یا حداقل پیگیری موضوعی مشابه) با فیلم Crouching Tiger ، Dragon Hidden 2000 ، مطمئناً بزرگترین فیلم هنرهای رزمی است که تاکنون ساخته شده است (و مطمئناً زیباترین). و مانند بسیاری دیگر از احیای خواص کلاسیک (Mystery Science Theater 3000، Queer Eye) ، فقط در Netflix آویزان است. Swos of Destiny براساس همان سری کتابهای "جرثقیل-آهن" ساخته وانگ دلو به عنوان اصلی اصلی Crouching Tiger ، Sword of Destiny براساس ترکیب جادویی سلف خود از قصه های عامیانه ، شخصیت های چند وجهی و مناظر بصری خیره کننده و صحنه های مبارزه آکروباتیک غیرممکن ساخته شده است. . میشل یوه به عنوان تو شو لین ، تازه از تبعید باز می گشت و در یک نبرد مهم با قبیله شرور غرب لوتوس برای کنترل شمشیر Green Destiny (که متعلق به لی مو بای بود ، عشق ورزیده او را ترک کرد ، با بازی چو یون یون در Crouching ببر). کمک به او در جستجوی سرنوشت خود: یک مبارز جوان شلاق بنام Snow Vase (ناتاشا لیو بوردیززو) ، حیله گر تیفانگ (هری شوم ، جونیور ، بهترین رقصنده بازیگران گلی) و دسته ای از مبارزان مشتاق برای استخدام . کارگردانی شمشیر از سرنوشت وو پینگ یوئن ، رقصنده هنرهای رزمی در اولین ببر Crouching است ، و او مطمئناً قدرت خود را برای ایجاد توالی های جنگی زرق و برق دار و تسریع می بخشد.

برفی (2013)
کریس اوانز و جان هورت

اگر این مورد را شنیدید ، جلوی ما را بگیرید: کاپیتان آمریکا و باستان با قطار 20 ساله پس از پایان جهان در یک قطار جنگی که در یک جنگ طبقاتی قرار گرفته است قدم بزنند. در حالی که این به نظر می رسد مانند یک شوخی عجیب و غریب - یا یک ظروف سرباز یا مسافر از یک فیلم - در واقع Snowpiercer ، یکی از اصیل ترین ، فکر

فیلم های علمی تخیلی کامل و غیرقابل پیش بینی در حافظه اخیر.

ظاهراً در سال 2014 ، برخی از فناوری های تغییر آب و هوا کار نکردند و باعث عصر یخبندان جدید شدند و تقریباً تمام زندگی روی کره زمین را کشتند. انسانهایی که در Snowpiercer در کنار یکدیگر قرار دارند ، یک قطار فوق العاده غول پیکر ماشین دارای حرکت دائمی است که توسط یک مخترع غیرقابل اعتماد به نام ویلفورد (اد هریس) ساخته شده است و هرگز چرخش در کل کره زمین را متوقف نمی کند. تا سال 2031 ، جامعه پردازنده به املاک و مستغلات - آنهایی که در جلو ، اتومبیل های مجلل قرار دارند - تقسیم شده است و بسیاری از افراد مجبور به خوردن مکعب های غذایی و زندگی در شرایط غیر انسانی در دم هستند. یک باند قطار برگشت که از کورتیس (کریس ایوانز) ، گیلام (جان هورت) و ادگار (جیمی بل) رهبری یک شورش را در پیش می گیرند وقتی جبهه به رهبری وزیر شبح وار ماسون (تیلدا سوینتون) نیز پیش می رود. دور همه چیز از آنجا آشفته تر و کاملاً عجیب تر می شود.

محموله (2017)
مارتین فریمن

حتی در ژانرهای پرمخاطب ترین ، پرتحرک ترین و واقعی فیلم ، همیشه جایی برای پیچ و تاب و صداهای جدید وجود دارد. نگاهی Cargo ، که ژانر فیلم زامبی را با اضافه کردن ابعاد جدید بشریت - به اندازه کافی عجیب و غریب - از جنس شخصیت خود زنده می کند. کارگردانان Yolanda Ramke و Ben Howling این فیلم را بر اساس نام کوتاه خود در سال 2013 ساختند. این پیرو مردی به نام اندی (مارتین فریمن) است که به همراه همسرش کی و دختر خردسال سوزی خود را در یک خانه قایق در کنار رودخانه ای در اعماق فضای داخلی استرالیا حفظ می کنند مدتی پس از آنکه آخرامان زامبی جامعه و اکثر زندگی ها را نابود کرده است. .

اندی می خواهد قایق را به سمت امنیت نظامی بالا ببرد. سوزی می خواهد عرضه را اجرا کند. سرانجام ، اندی در حالی که روزی به پشت خود چسبیده است ، به زمین می رود و با ارواح می جنگد. داستان او سپس با Thoomi (Simone Landers) ، یک استرالیایی بومی با وضعیتی مشابه اما کاملاً متضاد در ارتباط است: او در تلاش است تا پدر آلوده به ویروس زامبی خود را از انسانها محافظت کند تا همه زامبی ها را بکشد. در نهایت ، کارگو فیلمی است در مورد اراده نه تنها زنده ماندن ، بلکه برای محافظت از عزیزان . هر چه که باشد.

من مادر هستم (2019)
من مادر هستم

این یک زیر مجموعه علمی تخیلی بسیار خاص و جذاب است: فیلم هایی در مورد انسان هایی که در تلاش هستند تا عقل و بشریت خود را حفظ کنند همانطور که در اصل در محیط های سرد و ناامید کننده احساس تنهایی می کنند - فیلم هایی مانند ماه ، بیگانه ، Logan's Run و اکنون من مادر هستم ، این ویژگی اولین بار توسط گرانت اسپوتور نویسنده-کارگردان. به جای فضا یا سفینه فضایی ، محیط تنهایی و ویرانگر زمین است - یک رویداد آخرامانی ، در سطح انقراض ، تمام بشریت را از بین برده است. خوشبختانه ، یک طرح احتمالی بازپس گیری مجدد به مرحله اجرا در می آید: یک روبات به نام مادر در یک مرکز آزمایشگاه ایمن فعال می شود و یکی از 63000 جنین انسانی که پیش از این توسط دانشمندان منجمد شده است ، در صورت عدم وجود زندگی متوقف می شود. مادر (با ابراز رز بایرن) پس از آن در دوران کودکی دلپذیر ، دختر انسان خود (که دخترش به اسم دختر نامیده می شود) را بزرگ می کند . تا اینکه در سالهای نوجوانی اوضاع به سختی انجام نشود. دختر (کلارا راگارد) یک موش زنده را کشف می کند و تعجب می کند که آیا زندگی فراتر از چهار دیوار او وجود دارد. اما بعد فهمید که واقعاً وقتی زن بالغی (هیلاری سوانک) در خانه تکان می خورد ، وجود دارد. I Am Mother در نهایت تمثیلی هیجان انگیز ، دلهره آور و حتی عجیب و غریب در مورد پدر و مادر است و رها کردن (اما با نوزادان و روبات های آزمایشگاهی).

The Wander Earth (2019)
ژائو جینمی

سرگردان سرزمین یکی از پرمخاطب ترین فیلم های دهه است . اما بیشتر طرفداران فیلم آمریکای شمالی احتمالاً هیچ تصوری از وجود آن ندارند. این نسخه از انتشار بسیار ناچیزی در ایالات متحده برخوردار بود ، اما نزدیک به 700 میلیون دلار در گیشه چین درآمد - این یکی از اولین حماسه های علمی تخیلی به سبک هالیوود ، با بودجه بزرگ و بزرگ است. بر اساس یک داستان کوتاه توسط نویسنده داستان های علمی سیکسین لیو و کارگردانی فرانت گوو ، این فیلم دارای یک داستان هیجان با انواع شخصیت های آشنا است ، همه در خدمت یک فرضیه جدید و قانع کننده هستند. دانشمندان کشف می کنند که خورشید در حال تکامل در غول قرمز است ، به این معنی که با سرعتی گسترش می یابد که طی 100 سال زمین و کل منظومه شمسی را طی 300 سال فرو خواهد برد. دولت ها و دانشمندان جهان در کنار هم کار می کنند و یک راه حل خلاقانه به دست می آیند: 10،000 موتور جت غول پیکر در سراسر جهان نصب شده است و این سیاره را از مدار خود بیرون می کشد تا سفری بسیار طولانی را به یک مکان استراحت دائمی جدید بیش از چهار سال نوری برساند. اگر اوضاع سفینه فضایی در مدار مشتری گرفتار شود ، اوضاع نسبتاً زود اشتباه می شود ، اگر نه برای تلاش برخی از قهرمانان برای جابجایی دوباره هواپیماها. مقایسه با Armageddon ، Core و Interstellar ، The Wandering Earth یک تفسیر علمی تخیلی جالب و در دسترس است.

You See Yesterday (2019)
ادن دانکن-اسمیت و دانته کریچلو

فیلمسازان می توانند از ابزارهای بی حد و حصر و تخیل علمی تخیلی برای گفتن چیزی در مورد جهان استفاده کنند ، و استفون بریستول با دیدن See You Yesterday ، اولین مضامین بلند او را بر اساس فیلم کوتاه 2017 خود با همین نام بررسی می کند. بریستول و بازیگران جوان با استعداد وی ، مراکز علمی تخیلی را با اظهار نظر وحشیانه اجتماعی ترکیب می کنند

آری - این هیجان مسافرتی در مورد آینده و گذشته است اما در مورد حال. C.J. (Eden Duncan-Smith) یک دانشمند جوان زودگذر و پیش از فرهنگ استعداد است که به همراه بهترین دوست و همکار خود سباستین (دانته کریشلو) ، یک ماشین زمان دقیق و کاربردی ساخته است.

آنها فقط می خواهند یک روز به مرور زمان به عقب برگردند تا به اطراف خود نگاه کنند و بعد دوباره برگردند ، تا "اثر پروانه ای" به گذشته ندهد و تاریخ را بازنویسی کند. اما See You دیروز در محله غالباً آفریقایی-آمریکایی بروکلین در Flatbush قرار دارد و برادر C.J ، کالوین (Astro) توسط پلیس شلیک می شود که تلفن او را برای اسلحه اشتباه می گیرد. C.J. مجبور است از دستگاه خود برای بازگشت و تلاش برای نجات جان برادرش استفاده کند . اگر نه برای حلقه های زمانی و عوارضی که هم باعث آن می شود و هم برخورد می کند. See You Yesterday فیلمی دلهره آور و متفکر است ، فیلمی که دائماً در حال شلوغی است و از منابع علمی تخیلی بسیار خوبی برخوردار است و همچنین تأثیر جامائیکی است که فرهنگ Flatbush را در خود جای داده است.

حاشیه جهان (2019)
صحنه ای از حاشیه جهان

اگر برادران داور صرفاً به تأثیرات و اهداف اسپیلبرگی خود در Stranger Things (احمق ها) اشاره داشته باشند ، آنگاه Rim از کارگردان جهانی McG (که او همچنین فرشتگان Charlie’s and Terminator Salvation را راهنمایی می کند) به طرز ناخواسته و با نشاط فیلم فیلمی ماجراجویی بچه های دهه 80 را ساخت. Rim of the World عناصر E.T را با هم مخلوط می کند: The Extra-زمینی ، The Goonies و Dawn Red برای ایجاد یک فیلم اکشن علمی تخیلی مشابه سرگرم کننده که در آن نوجوانان روز را نجات می دهند.

فرضیه ساده و غیرقابل مقاومت: چهار کودک وارد اردوگاه تابستانی می شوند . دقیقاً به موقع برای حمله به سیاره توسط بیگانگان شرور. به زودی که اردوگاه پر جمعیت "Rim of the World" رها شد ، این گروه از نوجوانان ragtag که کاملاً در جاهای دیگر مناسب نیستند ، گرد هم می آیند و گرد هم می آیند و خنثی می کنند که پایان جهان ، همه بدون بزرگسال ، رایانه چیست. یا هر چیز دیگری (اما آنها دوچرخه دارند - بچه های فیلم در دهه 80 همیشه همیشه دوچرخه می کردند). بهشت وحشت این انحراف سبک را "درمانی مطلق برای طرفداران فیلم های علمی تخیلی ، ماجراجویی ، اکشن و هیولا" می نامد.

رسول (2018)
دن استیونز

چرا فیلم های ترسناک دوره ای بسیار ترسناک تر از فیلم های ساخته شده در روزگار مدرن هستند؟ آیا دلیل این است که ناآگاهی نسبی و وحشیگری گذشته ، عنصر وحشت دیگری را به همراه دارد؟ یا تصاویری از لندن های دوره ویکتوریایی با لباسهای تاریک که زندگی تاریک و ذاتی دارند ذاتاً نگران کننده است؟ احتمالاً ، اگرچه هیولاهای خونسرد ، جزایر دمدمی مزاج و فرقه های خون نیز ترسناک هستند. خوشبختانه رسول صاحب همه آن موارد است.

رسول در سال 1905 ، از مردی بنام توماس (دن استیونس) نگران است ، که لندن را برای بهشت ​​جزیره ای در ساحل و ترک می کند. این فرقه توسط یک فرقه اداره می شود ، و توماس باید خواهرش را بازیابد ، توسط این گروه به جزیره برد و برای باج نگه داشت. وی به عنوان طرفدار جدیدی برای جلب رضایت اعضای فرقه و رهبرشان ، پیامبر مالکوم (مایکل شین جذاب و ترسناک) مطرح می شود و قصد دارد خواهرش را به عقب برگرداند. وقتی که او متوجه شد که تعالیم فرقه دقیقاً اشتباه نیست ، چیزهایی برای توماس چسبناک می شوند. این کوزه های خون که همه دارند برای جمع آوری فداکاری خون خود به جزیره ، اطراف خود را حمل می کنند؟ جزیره به آن خون احتیاج دارد. تصور کنید که اگر Little Shop of Horrors با The Wicker Man همراه باشد ، فقط ده برابر فریاد زدن از هر دو - این فیلم رسول است.

Pan Labyrinth (2006)
ایوانا باکو و داگ جونز در Labyrinth Pan

از ذهن و لنزهای Guillermo del Toro ، فیلمساز که به ذهن جهانیان باهوش و غالباً وحشتناک علمی تخیلی مانند Hellboy ، Crimson Peak و برنده جایزه اسکار The Shape of Water می پردازد ، Lab's Labyrinth یک دنیای حیرت انگیز و خارق العاده را ارائه می دهد. پر از مکان های عجیب و غریب جادویی و موجودات باورنکردنی. بله ، این یک افسانه است ، اما این منبع زیبا و اصلی سوخت کابوس به طور قطع فیلمی برای کودکان نیست. پس از جنگ داخلی این کشور در سال 1944 در اسپانیا مستقر شد ، فرزندی به نام Ofelia (ایوانا باکو) از واقعیتش یک ناپدری فاشیست و یک مادر باردار که دچار بیماری شده است ، می خواهد و آرزو می کند.

یک ه پری ، Ofelia را به داخل هزارتوی سنگی راهنمایی می کند ، جایی که یک جانور (آن یک مرد نیمه تمام ، نیم بز) به او می گوید که او در واقع یک شاهزاده خانم تازه متولد شده از افسانه است و برای ادعای پادشاهی وی باید یک سری چالش ها را تمام کند. این نوع فانتزی تاریک معمولی شماست (به معنی عجیب و غریب) - گرفتن کلید از شکم وزغ ، پیدا کردن خنجر در میان جلوه های شخصی کودک "مرد کم رنگ" ، و غیره. داگ جونز ، مجری که در تصویر سازی تخصص ندارد - شخصیت های کاملاً انسانی (او یک هیولای دریایی حساس در شکل آب بود) ، در دو هزار بهترین عملکرد حرفه ای خود در Labyrinth Pan و فراموش نشدنی و غافلگیرکننده تبدیل می شود ، و در هر دو فون مرموز و مرد ترسناک وحشتناک بازی می کند.

Io (2019)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها